Beoordeling telefonie

We beoordelen objectief de telefonische reisbeleving van de klant op een aantal  onderdelen, onder andere: snelheid van opnemen, inlevingsvermogen, communicatieve vaardigheden, klantgerichtheid en klantbeleving. Dit kan door middel van opgenomen gesprekken of door zogenaamde mystery calls.

De uitkomsten worden vastgelegd in een rapport inclusief scores, een samenvatting van de telefonische klantbeleving, ontwikkelpunten en complimenten voor de telefoniste.

Beoordeling ontvangst

Tijdens een (onverwacht)bezoek aan uw bedrijf kruipen we in de huid van de klant en ondergaan we de reis die de klant aflegt: de customer journey. Ook hier beoordelen we op klantgerichtheid, klantbeleving en communicatie, maar ook op gastvrijheid en representatieve vaardigheden van de gastvrouw of -heer. Desgewenst kijken we ook naar de bereikbaarheid, routing, uitstraling en faciliteiten van uw bedrijf.

De uitkomsten worden vastgelegd in een rapport inclusief score, een beschrijving van de klantreis en conclusies & aanbevelingen.

De resultaten van de kwaliteitsmeting worden met u en uw medewerkers besproken om een eerste stap te zetten naar bewustwording en verandering.